Hotel Naxos Beach Resort **** Giardini Naxos - Ft-tól

Hotels giardini naxos

hotels giardini naxos

A következő értékelések angol szalag méregtelenítés kiegészítő értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat? Igen Sarah C írt egy értékelést Wellington, Egyesült Királyság23 közreműködés16 pozitív szavazat Nem felel meg a Tui szabványnak A személyzet - a recepciószemélyzet nem volt hajlandó ellenőrizni a bejelentkezést, és annyira sietve maradtunk, hogy tudjuk, mi van benne.

Hotel Naxos Beach Resort **** Giardini Naxos

Az egyetlen hasznos volt a Davide, aki nem tűnt csalódottnak a kérdéseinkről, és ő volt az egyetlen, aki arról tájékoztatta, hogy a pizzériaban enni lehet az all inclusive részeként ezt kétszer ellenőriztük a recepción és azt mondta, hogy nem tartalmazza.

A tengerparti bár személyzete szörnyű és hihetetlenül durva volt, tehát a második napunk után úgy döntött, hogy nem térünk vissza oda, inkább a medence mellett maradtunk.

Az ebéd a tengerparti bárban félrevezető volt. Vannak olyan plakátok, amelyek szerint induló, főételeket és desszerteket kapnak beleértve a hamburgereket, forró kutyákat, pizzát is Egyáltalán nem volt ilyen, nem voltak indítók, és az egyetlen fő választás egy sonka és sajtpanini volt, amelyet kb.

• Belféreg orvos valaszol
  • Egyéb tudnivalók A plusz személyekért külön díjat számíthatnak fel, amelynek mértéke a szálláshely szabályzatától függően eltérő lehet.
  • Aszcariasis átviteli mechanizmus
  • Hotel Villa Athena Giardini Naxos - azigazijezus.hu

A takarítószemélyzet valódi eszköz, a hely foltlan és udvariasan köszöntötte Önt minden alkalommal, amikor elmentünk. Étel - az étel hotels giardini naxos fő étteremben borzasztó volt. Rossz minőségű, hideg, hotels giardini naxos nem töltötte be újra, amikor elfogyott. Nagyon kevés választás volt.

férgek típusú férgek típusú férgek

Elsősorban tészta paradicsomos szószban, néhány hús és hideg cukkini, paprika és kenyér. Megállapítottuk azt is, hogy az ebéd inkább a vacsora maradékai, és amit az ebéd után megmaradt, azt vacsorával szolgálták fel.

Mindannyian együtt voltak, de a negyedik nap után feladtuk a vacsorát, és inkább az étkezés helyett döntöttünk.

Alapár tartalmazza

Egy másik nehézség az volt, hogy megpróbálunk valahol megtalálni a fő étteremben ülni, az asztalokat nem tisztítottuk és nem továbbítottuk, így gyakran úgy találtuk meg, hogy az étterem körül kóborolunk, hogy egy asztalt találjanak, ahelyett, hogy a munkatársak felajánlnák, hogy valahol nekünk hotels giardini naxos meg, vagy legalább mutatnak minket egy szabad asztal irányába. Víz - egy all inclusive szállodában soha nem fogja úgy gondolni, hogy a víz a legnehezebb dolog.

Az alkalmazottakat mindig bosszantotta, amikor kérte, és a palackokat nem vették be ehelyett kinyitják a palackot, és két kis műanyag főzőpohárba öntik.

hotels giardini naxos

Annyira fájdalmas volt a víz elfogyasztása, és miután rosszul éreztük magunkat a kiszáradástól, úgy döntöttünk, hogy a közeli üzlethez sétálunk, és készletet készítünk.

Ennek nem kellett volna megtörténnie! Hotels giardini naxos másik kérdés az volt, hogy a pizza éttermet szerda esti órákra vettük át a recepción keresztül, csak azért, hogy megérkezzünk, hotels giardini naxos nagyon bezárva volt ott hotels giardini naxos még egy másik pár, akiknek ugyanez történtamikor a recepcióra mentünk, hogy lekérdezzük azt tanácsolták nekünk, hogy szerdán nem nyitva.

Alapár nem tartalmazza

Pozitív módon a szobák jó méretűek voltak, és a légkondicionáló ínyenc volt. A dekoráció keltezett, de semmiképpen sem kopott. A hölgy, aki a szálloda utazási irodájában dolgozott, nagyon kedves és segítőkész volt. Azt javaslom, hogy ebben a szállodában csak reggelivel szálljon meg, és mi nem térnénk vissza.

Az Önök biztonsága érdekében erre az utazásra irodánk teljes visszatérítési garanciát vállal a koronavírus járványból eredő törlés esetén.